Klacht: abonnement afgesloten

op 17 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 6-7-12 ben ik overgestapt op SIMPEL, Sindsdien kan ik ook niet meer bellen en gebeld worden. Via een automatische mail op mijn vraag kreeg ik te horen dat er vertraging op het netwerk zat en dat het zo snel mogelijk opgelost zou zijn.Tot op heden kan ik nog steeds niet bellen. Ze waren wel heel snel met de automatischeafschrijving bij de aanmelding.Ik ga ook geen uur aan de lijn hangen en dat dan de onbeschoft de hoorn neer wordt gegooid zoals mijn is overkomen.De volgende maand storneer ik gelijk het bedrag. Ik heb dit probleem ook bij opta gemeld.

Dat ik mijn abonnement gelijk kan beeindigen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door johnjanny