Klacht: abonnement aangesmeerd per telefoon

op 19 juli 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het adres van mijn ouders lopen nu 2 abonnementen! van 80 euro.
Moeder is kort na het overlijden van mijn vader telefonisch benaderd of zij ook(!) niet dit blad wilde zonder dat er over de kosten werd gesproken.
Ik heb gebeld om beide abonnementen op te zeggen. Dit kan alleen schriftelijk met vermelding van geboorte data en naam, adres en woonplaats gegevens.
Een brief gestuurd.
Weer brief terug dat zij het abonnement van mijn vader willen beeindigen nadat zij een kopie van overlijdeingsakte hebben ontvangen en geen woord over het abonnement van mijn moeder…
Nu weer brief onderweg šŸ™

Gewenste Oplossing:

Als beide abonnementen per direct worden stopgezet ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes Kwakernaat