Klacht: Abonnement aangesmeerd

op 02 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ook bij mijn opa van 87 jaar hebben ze hem een Telegraaf abonnement aangesmeerd. Mijn opa dacht dat het een abonnement was voor 3 weken. Nu blijkt het 3 jaar te zijn. Heel erg, hoe kan het dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt.

Als het abonnement wordt opgeheven door de Telegraaf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Bosker,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat er een mis communicatie is geweest tussen uw vader en de verkoper van De Telegraaf.

Wij doen ons uiterste best om onze verkopers er attent op te maken dat zij er zeker van moeten zijn dat de klant hen goed begrijpt, jammer dat dit nu is mis gegaan.

Onder het door u opgegeven adres staat nog geen abonnement genoteerd, dit komt omdat uw vader dit afgelopen zaterdag heeft afgesloten.

Daarvoor kunnen wij nu nog niets voor uw vader annuleren, onze excuses hiervoor. Uw vader ontvangt nog een welkomstbrief of e-mail na dat u deze binnen heeft kunnen wij het abonnement terugvinden in onze administratie.

U heeft altijd 2 weken herroepingsrecht vanaf de startdatum van het abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door KBHVOET