Klacht: Abonnement aanbieden met andere voorwaardes

op 04 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Abonnement verlengt voor 2 jr, onbeperkt bellen, 4 gb internet.

Oud abonnement 500 min bellen 1 gb internet na gebruik internet bundel per mb betalen.

Nieuwe abonnement gevraagd over de data bundel 4 gb wat als het op is?
Antwoord: dan wordt u snelheid verlaagd naar 64 kbps u ontvangt u whatsapp berichten en kunt iternetten maar gaat heel traag.

Bij de mondeling overeenkomst telefonisch in de opname duidelijk gemeld en nogmaals gevraag m.b.t. Antwoord: dan wordt u snelheid verlaagd naar 64 kbps u ontvangt u whatsapp berichten en kunt internetten maar gaat heel traag. toen akkoord gegaan voor verlenging van 2jr.

na twee maanden ga ik over de 4 gb bundel en wordt ik afgesloten van het internet en indien ik wil verder internetten dien ik een bundel bij te kopen.

Daar ben ik niet van gediend en is mij een abonnement verkocht met met uit het duim gezogen voorwaarde om mij als klant te behouden.

Ik zou overstappen naar kpn maar om de bovenstaande reden toch verlengd.

Wordt terug gebeld door tele2 en die geven aan dat dit technisch niet mogelijk is en niks voor mij kunnen doen.dien het contract af te kopen en/of afwachten dat het hoofdkantoor mij een maandelijkse vergoeding evt. geeft. (dit wil ik niet) ik wil gebruik blijven van het internet.

Wil niet opzeggen/wil geen vergoeding ik wil gewoon woord bij daad. Conform opname overeenkomst die is aangegaan met mij. (snelheid verlaagd naar 64 kbps) Verkoop met voordelen die niet bestaan bij tele2 abonnementen en achteraf is de klant weer de dupe van het uit het duim zuigende medewerkers van tele2.

mvgr,

Halim Rahmouni

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Halim123