Klacht: abonnement

op 07 juli 2012 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Een aantal maanden geleden heb ik een hi abonnement afgesloten bij Phonehouse in Raalte.Er werd mij toen verteld dat in mijn abonnement ook sms’jes en bellen naar het buitenland zaten. in mei kwam ik er achter dat het niet zo was. ik ben bij de winkel geweest om ze hiermee te confronteren ,maar toen vertelde ze dat het niet zo was en dat ze dat niet gezegd hebben.nu is het mijn woord tegen het woord van de verkoper. Alleen om die reden (dat ik met mijn abonnement ook kan smsen en bellen naar buitenland) heb ik deze afgesloten.nu heb ik niets aan aan zo’n duur abonnement, want in Nederland bel ik of sms ik heel weinig.

ik zal graag willen de mogelijkheid krijgen om in mijn huidige abonnement toch te kunnen sms'en en bellen naar het buitenland.
Ik hoop dat mijn klacht serieus wordt genomen en dat u met een goede oplossing kunt komen.
met vriendelijke groeten,
kasia

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ewaijan