Klacht: abonnement

op 14 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg steeds mails over de telegraaf en Sints twee dagen ook de telegraaf
ik heb geen abonnement ik ben wel in gesprek geweest maar heb mij niet op gegeven de persoon heef mijn gegevens gelijk gewist dit moet in juni geweest zijn nu krijgt ik steeds mails en Sints twee dagen ook de krant ook kreeg ik van morgen een adres wijziging door en een klanten nummer 185370861 ik heb geen klanten nummer nodig en hoop ook krant en mails meer te ontvangen. M.T.C. Groefsema

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vrede als ik hier niet meer mee word lastig gevallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 september 2018 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Groefsma,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben bovenstaande nagekeken en er staat wel een abonnement vermeld in ons systeem vandaar dat u de krant ook ontvangt

Wij hebben het abonnement nog kunnen herroepen voor u en de levering van de krant zal vanaf maandag stoppen.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door M Groefsema