Klacht: Abonnement

op 12 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 3 september wilde ik mijn abonnement op mijn ov-chipkaart zetten, maar dat is helaas niet gelukt. Ik kwam er achter toen ik de terug in wilde checken. Het gele oplaadpunt in de bus was kapot en dit probleem was dinsdag ochtend ook zo.

Na 3 keer proberen op de laden ben ik ongeveer €15,00 euro kwijt. Mijn vraag is aan jullie of jullie €15,00 euro terug willen storten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 september 2018 om 22:25 geantwoord

Beste Ilsebles,

Niet leuk om te lezen dat het niet is gelukt om je bestelling op je OV-chipkaart te zetten in de bus vanwege een defecte oplaadpunt. Begrijpelijk dat je baalt.

In je bericht vraag je om compensatie. Helaas kan en mag ik daar geen uitspraken over doen. Ik adviseer je om een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doodat je je bestelling niet op kon halen.

Lina
Arriva klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsebles