Klacht: Abonnement

Ram01 op 06 december 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Reeds 50 jaar heb ik een onbeperkt abonnement op de krant De Limburger. Gedurende de jaren zie ik de kosten voor dit abonnement gelijkelijk oplopen, waarbij ik inmiddels € 119,85 betaal per kwartaal voor de papieren versie van ma t/m za.

Online zag ik de aanbieding voor het abonnement compleet, waarbij men de papieren krant op ma t/m za ontvangt en digitaal dagelijks. Bij het vastleggen voor 36 maanden betaalt men dan €29,50 per maand.
Een behoorlijke besparing op mijn huidige abonnement.

Telefonisch contact gehad en te horen gekregen dat het nieuwe abonnement alleen voor nieuwe abonnees is. Ze wilden wel 1 jaar aanbieden waarvan 2 maanden gratis, maar de prijs zou wel gaan stijgen per 1 januari wel weer stijgen.

Ik betreur het dat u nieuwe abonnees betere aanbiedingen doet dan de abonnee die meer dan 50 jaar de krant heeft gekocht.

Ik vind de manier waarop met trouwe klanten wordt om gegaan excuses op zijn plaats zijn en dat ik de aanbieding voor het abonnement compleet, waarbij men de papieren krant op ma t/m za ontvangt en digitaal dagelijks. Bij het vastleggen voor 36 maanden voor €29,50 per maand ook mag nemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 08 december 2021 om 10:27 geantwoord

Beste meneer Ramakers,

Bedankt voor uw klacht via klacht.nl :

De regels die wij hanteren zijn hetzelfde als bij andere die abonnementen aanbieden.
We kunnen niet bij iedereen een uitzondering maken.
Ik zal er voor zorg dragen dat een medewerker van de klantenservice contact met u gaat opnemen.

Voor uw overige vragen kunt u zich het beste met hun in contact stellen via 088-7780888. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur. Of via email: [email protected]

Zij kunnen u op al uw vragen antwoord geven.

Hopende u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice