Klacht: abonnement

op 25 maart 2013 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Na opzegging abonnement ,zie ik tot mijn verbazing dat er gewoon geld afgeschreven blijft worden!Onder het mom van kosten kortingspas? waar ik nooit om gevraagd hebt!
Na inlevering pas nadat er onterecht al meer dan een half jaar 2,95 euro per maand is afgeschreven!
Krijg je een dreigbrief met een x bedrag van achterstalig betaling ,als daar dan niet op gereageerd wordt valt binnen 2 weken de volgende brief op de mat met een verhoging van de kosten.
Dit zijn naar mijn mening malafide praktijken en hier wordt duidelijk misbruik gemaakt van het vertrouwen van de normale mens die op een normale manier denkt lid te worden van een sportschool!

Deze praktijken moeten stoppen en wie dit heeft verzonnen moet eens flink op zijn vingers worden getikt.

Pas op wordt niet lid van Fit For Free!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar [email protected] en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door perryn