Klacht: Abbonement opzeggen loont

op 25 mei 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Na 26 jaar klant te zijn geweest met een vastabbonement is mij alweer n zoveelste actie van t dagblad in het verkeerde keelgat geschoten.
Ben je geen abbonemnethouder dan krijg je goud!
Ben. Je trouwe klant van een krant waarin vaak alle nieuws is achterhaald, dan krijg je hout!

Zo ook deze week, en mijn ongenoegen kenbaar en t abbonemente per direct heb opgezegd. Dit nav een 2 jarig abbonemente dat mij schriftelijk doorde Limburger zelf is aangeboden en een iPhone zou ontvangen.
Blijkbaar hebben ze ook d administratie niet op orde!

Beste marketingmanagers, bedenk dat jullie korte termijnacties enkel voor koopjesjagers zijn. De fundering van jullie bedrijf waren de vaste lezers.

Ga zo door, steeds meer vaste lezers blijken dit ongenoegen te hebben geuit bij jullie klantenservice!

Y Koppen
Rijksweg 31D
Maastricht

De mmo hierboven spreekt voor zich

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 01 juni 2016 om 10:00 geantwoord

Geachte,
U als vaste abonnee heeft in September 2013 ook gebruik mogen maken van een actie met een voordeel van ruim 140,00 euro. Voor alle acties gelden nu eenmaal actievoorwaarden.
-- ---- -- -- -- --- ---- ---- -- --- ---- - ------ ---- ---------------------------------------------------------- ------ ------------------ --------- ------------- ------------------------------------------- -------------------- ------------------ --------------------- -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeft op 01 juni 2016 om 17:16 geantwoord

140€ over al die 26 jaren!
Tja is net €5 wauw geweldig!
Ze snappen het, zeker nieuwe managers

Alle klachten die gemeld zijn door BertenYvette