Klacht: abbo verlengt met 1 jaar ( terwijl het automatsch zou worden opgezegt)

op 05 juli 2012 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden een abonnement afgesloten ( via zester.nl) en er zelfs voor die tijd nog achter aan gebeld om tevragen hoe het precies zat met de garantie en opzeggen
Er werd toen ook duidelijk gezegt dat ik daar niet achteraan hoefde tegaan!

En… Nu ik geloof het niet maar is er 65 euro afgeschreven van onze rekening!

Gewenste Oplossing:

Dringend ONS geld terug

Vind het echt niet kunnen

Bericht van Sanoma

5 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat u een klacht heeft over de opzegging van het abonnement Kinderen. Uw klacht wordt door de Klantenservice in behandeling genomen. Zij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Reactie van de melder van de klacht chanoa

5 jaren geleden - Bedankt voor u reactie ! En dat het zo snel word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Sanoma

Heeft op 31 juli 2014 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chanoa