Klacht: Abbo glasvezel van 100/100 naar 160/160 echter technisch niet

op 19 september 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

xs4all heeft de internetsnelheid van het glasvezel abbo ‘alles in 1’ verruimd van 100/100 naar 160/160 ingaand in juli. Echter de glasvezel verbinding schijnt het technisch niet aan te kunnen om meer dan 100/100 te leveren. Daarvoor bij Reggefiber een klacht ingediend en die zeggen dat zij prima 500/500 aankunnen en het probeem bij provider, in dit geval XS4ALL, ligt.
Echter zij zeggen dat er sprake is van trechtervorming en daarom niet meer dan 100/100 snelheid mogelijk is. Persoonlijk denk ik dat ergens in een kast gewoon de 100 mb netwerkkaartjes vervangen moeten worden door snellere. En anders is er waarschijnlijk in het netwerk ergens verzuimd om het goed in te richten toen hier glasvezel werd neergelegd. Reggefiber ontkent dit en zegt dat het geheel bij de provider ligt.
Kortom nu zeer ontevreden, overall wordt 500/500 aangeboden op glasvezel echter hier kan het niet. Notabene haal je bij ziggo nu hier hogere download snelheden…
Heb nu 160/160 abbo op 100/100 snelheid, 1 abbo naar beneden is 80/80 en dat wil ik ook niet. Zit nu in een spagaat… En dat ook nog eens terwijl hier erg dichtbij gewoon zakelijk wel tot 1gb/1gb mogelijk is…

Dat de infrastructuur voor glasvezel in de wijk-/nu eens goed geüpgrade wordt voor glasvezel en de provider XS4ALL mij gewoon de 160/160 snelheid biedt op glasvezel en het tevens mogelijk wordt om het 500/500 abbo af te nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaringhettinga22