Klacht: Aanvraag vervangende OV Chipkaart

op 23 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn ov 60+ kaart verloren en heb op 10.7 een vervangende kaart aangevraagd. De levertijd hiervan was 7 dagen met een max van 10 dagen. Het is intussen 13 dagen geleden en ik heb vandaag geinformeerd en kreeg te horen dat de kaart binnen 7 dagen geleverd kan worden. Ik moet deze week mijn keuzedag 3 gebruiken. Hoe moet dit?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik voor as Donderdag de kaart thuis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 juli 2012 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij kunnen geen oplossing bieden, omdat de klant een duplicaat niet bij ons kan aanvragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nsfrans