Klacht: Aanvraag internet pakket wilde ik anuleren

op 28 november 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Aanvraag internet pakket wilde ik annuleren.

Op datum 26-4-2012 is er Telefonisch contact geweest met Tele2 om een internet pakket af te sluiten van 10 euro per maand. Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven waarom ik dit internet pakket wil. Ik had een verouderde Ziggo modem geen WI-FI. Deze kreeg ik uiteindelijk toch in de bedenktijd van TELE2.
Op 30-4-2012 Keurig een Brief geschreven met de vermelding dat ik de aanvraag wilde annuleren en de komende dagen/week kreeg ik geen bevestiging van tele2. Dus ben ik gaan bellen met TELE2 eerst via een 0800 nummer omdat het gratis is… Dit kon en ik moest maar bellen met een 0900 nummer. Zo gezegd zo gedaan.
10.05.2012 14:48 09002411602 00:04:00 1,344
10.05.2012 14:52 09002411602 00:05:00 1,681
Totaal 3,025 euro.
De bovenstaande gesprekken gingen uitsluitend over de annulering van het 1 jaar contract. Deze gesprekken zijn echter niet bekend bij TELE2, aldus een medewerker die ik heb gebeld 17-9-2012 om 14:30 uur. Deze gesprekken hebben echter wel degelijk plaats gevonden en zijn gefactureerd door mijn provider Vodafone. Tijdens deze gesprekken werd mij verteld dat ik het internet pakket direct per omgaande ongeopend kon routerneren en daarmee tevens het contract zou worden geannuleerd. Eén en ander heeft conform het bovenstaande plaatsgevonden.

Echter, tot mijn verbazing 17-9-2012 is er nu al 3 keer 10,- euro van mijn rekening afgeschreven 2 reeds gestorneerd zijn. BETALINGSKENM. ARNLNL1202350565 (29-06-2012). Bedrag 10,– euro staat nog open. Deze wil ik ook graag terug.

18-september weer een brief geschreven naar Tele2. Een week erna ben ik gebeld door TELE2 door * en hij heeft mijn brief gelezen en in eerste instantie geloofde hij me niet. De datum 10-5-2012 Telefoon gesprek kun je ook wel verzint hebben….Een hele rare gedachten gang van *, maar goed uiteindelijk zei hij als je me een kopie van Vodafone Rekening specificatie kan sturen per mail zal ik het voor je oplossen…

Zo gezegd zo gedaan. Tot op heden geen reactie van *. Waarom?? Geen idee!!

Op 21 November 2012 wel een brief gekregen van incasso gerechtsdeurwaarders met dreigende taal dat ik binnen 5 dagen moet betalen 99,49 euro!! Ben gelijk gaan bellen/ mailen met de incasso

Wordt vervolgt !!

De 10 euro, omdat ik deze niet kon terug boeken. En de gebelde telefoon gesprekken 0900 nummer van tele2.

KLACHT IS HELEMAAL NIET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAROM STAAT ER BIJ STATUS ;;;OPGELOST !?!?!?!? ER IS HELEMAAL NIKS OPGELOST EN HEB OOK AL NIKS GEHOORD VAN TELE2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN IK DEZE TEKST NOG DUIDLEIJKER MAKEN ::: VET GEDRUKT EN ONDERSTREEPT. bij deze dus!!

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 21 december 2012 om 14:49 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht A538

6 jaren geleden - Het is helemaal niet opgelost!! ik heb nog niks gehoord van TELE2 en heb alleen maar een brief gekregen van een deurwaarder dat ik binnen 5 werk dagen moest betalen.!!

Reactie van de melder van de klacht A538

6 jaren geleden - klink klare onzin !!!! opgelost?!@?!@?!?!?!?!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A538