Klacht: Aanvraag ingediend okt 2016 – nog steeds geen aansluiting

op 02 mei 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Vanaf 12 okt zijn wij bezig met het verkrijgen van internet, tv en telefoon op onze nieuwe woonadres. Caiway heeft belooft dat dit in febr rond zou zijn. Het is inmiddels mei en nog steeds geen internet.

In eerste instantie wilde de caiway aanvraag annuleren, omdat hun onderaannemer geen coax meer aansluit! Maar aangezien dit buitengebied is, ligt er ook geen glasvezel. Maar dat was niet probleem van de Caiway! Alleen caiway kan aansluiten op dit adres, dus we hebben veelvuldig caiway gebeld. Inmiddels onderaannemer gesproken.

Wat blijjkt!@ Het kan wel, want er liggen al kabels. Buren zijn namelijk wel aangesloten. De offerte is maandag verzonden, maar tot op heden geen mail of offerte van de caiway gezien. Gisteren gebeld, waar de offerte blijft. Ligt bij administratie. Gevraagd kunt u er geen spoed van maken? Dit loopt al vanaf oktober!!!!! Niet probleem van Caiway!

Als er is aangesloten.... Dat betekent met spoed:

1) offerte mailen
2) wij geven akkoord
3) Caiway geeft spoed opdracht aan Alink
4) vergunningstraject en bij akkoord voor het open maken van openbare weg
5) de kabel aansluiten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 mei 2017 om 17:54 geantwoord

Beste Mevrouw van Zijl,

Bedankt voor het gesprek zojuist. Wij vinden het vervelend om te horen dat u nog altijd geen duidelijkheid heeft met betrekking tot uw offerte en de oplevering van de coax aansluiting. Ik heb u telefonisch aangegeven dat wij u via webcare niet helpen met de offerte van de netwerkbeheerder Allinq.

De voornaamste reden hier van is dat naar aanleiding van het email contact wat u vandaag heeft gehad, reeds een actie is uitgezet bij onze administratie. In deze actie is gevraagd om de gevraagde offerte naar u te mailen. Helaas hebben wij vanuit deze Webcare afdeling geen verder inzicht in of de gevraagde offerte. Het is ons onduidelijk of de offerte daadwerkelijk via Allinq bij ons terecht is gekomen.

Als u de status wilt opvragen van de vandaag uitgezette actie is ons advies om de komende tijd telefonisch contact te houden met de administratie. U kunt deze bereiken tijdens kantooruren op 088-2249 111, kies daar voor factuurvragen.

Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende geïnformeerd hebben.

Nitin
Caiway Webcare Team

Heeft op 03 mei 2017 om 20:22 geantwoord

Ze bieden alleen onduidelijkheid aan geen duidelijkheid. Tis vechten tegen de bierkaai!

Alle klachten die gemeld zijn door Vanzijl