Klacht: aanvang abonnement

op 17 december 2012 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

16-12-2012

P.c. Dekker
Henegouwenlaan 48
1966RK.
Heemskerk
06-55335855

voormalig klantnummer: KLA12066210 (sinds jaren 90)

Betreft: klacht service, afspraken

L.S.

Sinds de jaren 90 ben ik al klant bij Uw organisatie en in die tijd was ik best tevreden over de gang van zaken en de service.
Toen mijn ketel echter de leeftijd van 12 jaar had begon de ellende. Om een of andere reden heeft Feenstra niet de policy om klanten juist binnen te houden, wat je in deze tijden toch niet meer kunt voorstellen. Bij een ketel van 12 jaar oud wordt bij U standaard het contract ontbonden en moet ik een nieuw contract aangaan. Hier moet de klant zelf het initiatief nemen.
Ik had echter in die tijd, door omstandigheden, een nieuwe cv ketel laten installeren. Begin oktober heb ik toch maar een contract aangevraagd bij Uw organisatie. Volgens Uw voorwaarden dient er dan eerst iemand een begincontrole uit te voeren. Ik heb toen een brief van U gehad dat er “zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 maanden na ontvangst van deze bevestiging “ een inspectie zal plaatsvinden. Anderhalve maand later kreeg ik weer een brief waarin stond dat ik de verkeerde welkomstbrief had ontvangen en die dus bij deze ontvangen had.Twee dagen voor de datum dat de termijn van 2 maanden afliep maakten ik me toch enigszins zorgen of mijn inspectie wel door ging en heb met U gebeld. En terecht want die afspraak stond in geen enkele agenda.Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden, twee weken later.
Mijn vrouw bleef die dag thuis maar geen monteur. Er werd een nieuwe datum geprikt, maar op die dag werd afgebeld omdat er sneeuw lag. Nu moet ik u zeggen dat ik zelf electricien ben in de service en ik heb die dag gewoon moeten werken,, ook bij de klanten zelf.
Vervolgens weer een afspraak gemaakt voor vrijdag 14 december ,,,, en WEER komt er niemand opdagen. Sterker nog , ik wil hierover bellen met u en na een kwartier in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken!!

Bij dit alles moet u weten dat het abonnement nog moet beginnen. Ik kan niet zeggen dat dit een goed begin is.

Hoe lossen we dit op????

Peter Dekker

op korte termijn een abonnement en tevens een eerste onderhoud cv ketel

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 03 januari 2013 om 17:29 geantwoord

Geachte P.C. Dekker,

Onze excuses voor het ongemak, dit is absoluut niet de service die u van Feenstra dient te verwachten.

Er is inmiddels een afspraak gemaakt voor inspectie. In ons systeem staat u al wel geregistreerd als klant. In geval van een storing kunt u wel gebruik maken van de services die Feenstra u biedt, normaal gezien kan dit pas na inspectie.

Het Feenstra Webcare team.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dekkerdekker