Klacht: Aan/uit knop van mijn stofzuiger Performer Pro werkt niet meer

op 03 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

December 2013 heb ik een stofzuiger gekocht via bol.com. Van het ene op het andere moment werkte de aan-uit knop niet meer met als gevolg dat de stofzuiger altijd aanstaat tenzij je de stekker uit het stopcontact haalt. Ik heb contact opgenomen met bol.com om de garantie te bespreken. Via bol.com heb ik geen garantie. Vervolgens contact met Philips opgenomen. Ik kreeg een reactie dat mijn stofzuiger net buiten de garantie termijn valt (garantie 2 jaar, stofzuiger 2,5 jaar). Wel kreeg ik een tarievenlijst van de reparatieservice. Voor € 70 kan er naar mijn stofzuiger gekeken worden. Dan heb ik nog niets. Aangezien de stofzuiger €100 gekost heeft vind ik dit geen reële optie. Ik heb meerdere klachten op websites gezien over de philips stofzuiger waarvan de aan/uitknop niet meer werkt. Ik heb de medewerker gevraagd mij aan te geven waar dit probleem vandaan komt, zeker omdat deze klacht vaker terugkomt op internet. Ik heb ook gevraagd of ik zelf iets kan controleren. Hierop heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik begrijp niet dat zo’n technisch mankement niet onder garantie valt.

Als er contact met mij wordt opgenomen en dit probleem serieus onder de loep genomen wordt en dit technisch mankement onder de garantie laten vallen. Voor € 70 een stofzuiger nakijken noem ik geen reële oplossing.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jorna40