Klacht: Aantal mesjes scheren slecht

op 14 oktober 2016 over Gillette in de categorie Producten

Beste Gilette,
Ik scheer mij al jaren met Gilette mach-3 mesjes. Nu heb ik een tijd geleden
mesjes gekocht volgens mij op de merkt in Doetinchem. Het betrof hier welliswaar een aanbieding(€10,00) maar dan dienen de mesjes nog goed te werken…toch?
Ik kwam echter helaas een paar keer mesjes tegen die erg slecht waren. Ze trokken alsof ze bot waren. Ik heb het idee dat de mesjes niet goed afgesteld staan ten opzichte van elkaar. Later kocht ik elders nog een 12 pack en…helaas hetzelfde met enkele mesjes die je zo weg kunt doen. Alles bij elkaar heb ik dat een keer of 5 meegemaakt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wat is de oorzaak en hoe gaat u dit met mij oplossen? Hoogachtend Pieter uit Doetinchem. NB ik verwacht een reactie van u.

Ik ben tevreden als u mij kunt aangeven of deze klacht bekend is en of u mij voor de kapotte mesjes kunt compenseren. Ik geef daarbij aan dat ik nog een aantal verpakkingen (3 stuks). Heb staan die ik gelijktijdig heb aangeschaft.
Dus ik verwacht er zeker nog een stuk of 4 tot 5 aan te treffen die ook weg kunnen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gillette

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gillette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pbours