Klacht: aansmeren nieuw contract

op 26 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij zijn niet tevreden over de manier waarop ons een nieuw contract is aangesmeerd. Wij werden een drie kwart jaar geleden medegedeeld door KPN dat zij overgingen op een nieuw systeem en dat het oude systeem zou komen te vervallen, dat er een nieuwe router geplaatst diende te worden. Er was geen sprake van keuze, immers het oude zou komen te vervallen. Bij het plaatsen van de router bleek het tekenen ervoor tevens een geheel nieuw contract voor twee jaar, wat niet van tevoren of tijdens plaatsing was verteld. Vanwege ernstige communicatie problemen, meerdere keren monteurs over de vloer, werd alsnog een zelfde oud type router (als van te voren) terug geplaats. Met als gevolg als enige verandering een nieuw twee jarig contract.
We zijn niet tevreden over het product dat zij leveren. Wij zitten op tientallen meters van de wijkkast van Eindhoven, maar om administratieve redenen hebben zij ons aangesloten op het einde van Son (3,8 kilometer). Door hun monopolie in deze buurt was er geen andere keuze mogelijk om internet te verkrijgen.

Wij willen graag dat dit contract trucje ongedaan wordt gemaakt, en dat wij elk moment het contract op kunnen zeggen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spoek