Klacht: Aansluiting op het netwerk van Simpel

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Eerst heb ik al ruim 2 maanden moeten wachten voordat het nummerbehoud geregeld was. Toen een brief ontvangen dat ik vanaf 10 juli op het netwerk van Simpel zou zitten. Ik kreeg ook keurig netjes een SMS met welkom op het Simpel netwerk. Vervolgens kan ik alleen nog maar gebeld worden. Zelf kan ik niets. Dinsdag gebeld met Simpel, kom niet door het menu. Woensdag 11 juli 4 x gebeld met uiteindelijk een wachttijd van 16 minuten. Er werd ons verte
D dat het om een technische storing gaat bij nummerbehoud! Het kan zo opgelost zijn maar het kan ook een maand duren! Nu is het vrijdag en nog steeds geen verbinding.

Zeer ontevreden over Simpel, zeker om contact te kunnen krijgen met de klantenservice. Via het menu kom je er absoluut niet achter om snel een dame of heer te spreken die je kan helpen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:27 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daanen