Mijn Klacht:
Geachte medewerker;mijn naam is; N.K.Leeuwenburg, mijn internet aansluiting is opgeleverd op 5-4-2013,na bijna een maand wachten had ik nog geen internet,na metingen is was gebleken dat er 183 meter van mijn huis,een kabel onderbreking was,pas na een week na die constatwering,werd actie ondernomen,daar deze onderbreking ontstond in het dienstnet van KPN,in het open bare domein,en niet inpandig was,zou ik de volgende
Gewenste Oplossing:
oplossing willen voorstellen;van deze maand een deelbedrag in mindering, brengen te rekenen vanaf de dag van de oplevering,tot 25-4-2013,het deelbedrag, is het bedrag van de abbonnementskosten,of gezien het weinig aantal dagen dat deze maand nog heeft,de volgende maand,een herstart te maken,en deze maand als schademaand te kwalificeren,ik zal u zeer erkentelijk zijn als u de laaste optie in overweging zou willen nemen,daar ik een maand op de PC handelingsonbekwaam ben geweest,en geen emails kon beantwoorden,overigens de storing is inmiddels opgeheven,maar zeer jammer dat dit zo lang moest duren!!,het zou handig zijn om bij potentiele klanten, vooraf een lijn conditionerings onderzoek te doen alvorens op te leveren,dit voorkomt veel ongemak,en klachten,graag zie ik uw reactie tegemoet;Hoogactend;N.K.Leeuwenburg Reuzel 16 3068 HE Rotterdam; E.mail;[email protected]