Klacht: Aansluiting lijn 74

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De aansluiting van lijn 74 op de treinen naar zowel Eindhoven als Maastricht is belabberd. Zowel vanuit Stramproy als vanuit Nederweert kom je altijd aan als de trein net weg is, en als je terug in Weert komt om op de bus te stappen is juist die net weg. Als de hele buslijn 5 minuten op zou schuiven heeft letterlijk iedereen hier profijt van wat betreft overstappen. Enige reden dat het niet zo is?

Als de hele buslijn 5 a 10 minuten later gaat rijden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 19:23 geantwoord

Beste H. Sentjens,

Uit uw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op uw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^SH
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door H.sentjens