Klacht: aansluiting internetabonnement

op 27 april 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Caiway,

betreffende klacht

aansluiting op glasvezel
contactpersoon
adviseur Jim Eijting
zoals via mail overeengekomen op 03-03-2020
zou U mij binnen 2 week voorzien van
glasvezelaansluiting
met het volgende pakket
internetaboonement 250 MBits slim
tot op heden bijna 2 maand verder is er niets geinstaleerd aangesloten

ondertussen meerdere telefoontjes gespendeerd om het op te lossen
helaas van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet iets
een beetje frustrerend vind U ook niet
ik heb juist een internetabbonement afgesloten gezien ik het bedrijfsmatig nodig heb
met andere woorden loop ik nu behoorlijk wat inkomsten mis
kan ik mijn administratie niet digitaal doen
orders binnenhalen facturen versturen, bankzaken regelen enz
kan ik deze misgelopen inkomsten en extra uitgaven bij U declareren
een aaanzienlijk bedrag per maand respectievelijk € 3700,- wat ik dus misloop
gezien Caiway zijn afspraak overeenkomst niet na is gekomen

ik hoop op een spoedige reactie en oplossing van U te ontvangen

met vriendelijke groet
D. el Harrouti
D.E.M. Dock Equipment Montage

Gewenste Oplossing:

als Caiway zich aan het contract houd zoals 03-03-2020 aangegaan is , zodra het werkt zoals het zou moeten werken na levering
en er een oplossing gevonden wordt voor misgelopen inkomsten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Beste heer el Harrouti,Vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Helaas zien wij in ons systeem geen bestelling terug onder uw adres en e-mailadres. Wij hebben vorige week een verzoek bij CAI Harderwijk ingediend om uit te zoeken of daar meer bekend is en wachten hierin op een reactie.Aangezien u aangeeft dat u zakelijk gebruik wilt gaan maken van uw diensten, zou ik u adviseren om te kijken naar een pakket bij Delta Zakelijk. Wij zijn namelijk vanuit Caiway een particuliere provider, dus kunnen wij u bij eventuele misgelopen zakelijke inkomsten helaas niet helpen.Zodra wij meer weten wordt u op de hoogte gesteld van de status. Ik hoop u hierbij voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 16 mei 2020 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D.E.M. Dock Equipment Montage