Klacht: Aansluiting

op 03 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 56 richting Brunssum is opgeroepen geworden en wilde niet wachten. Hierdoor moet ik alweer een halfuur wachten op de volgende bus en hierdoor heb ik mijn afspraak gemist. Dit is al de zoveelste keer. Ik word er gek van.

Wanneer er eindelijk eens een fatsoendelijke aansluiting gevonden wordt tussen lijn 4 richting valkenburg en lijn 56 richting brunssum.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Lyzanne, Niet leuk om te lezen dat je aansluitende bus niet heeft gewacht. Begrijpelijk Om iets voor je te kunnen betekenen heb ik wel iets meer informatie nodig. Waar en hoe laat ben je in lijn 4 gestapt, in welke plaats moet je overstappen en wat is de vertrektijd van lijn 56? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Lyzanne

1 maand geleden - Hallo, Ik ben op de scharnerweg ingestapt rond 13.46 en ik ben uitgestapt op valkenburg station om 14.09 uur. We hadden om 14.05 uur de chauffeur van lijn 56 richting Brunssum al meerdere malen opgeroepen. Hij vertrekt namelijk om 14.08 uur op station valkenburg. Groet, Lyzanne Wils

Arriva

Heeft op 03 juli 2017 om 18:22 geantwoord

Beste Lyzanne,

Dank je wel voor de aanvulling.

Ik heb je klacht doorgezet naar de regio zodat de kwestie besproken kan worden met de chauffeurs.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lyzanne