Klacht: Aansluiting

op 21 september 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik had afgesproken met oxxio om me contract op 28 sep te laten ingaan. Omdat ik een bonus van 250 euro zou krijgen van me oude leverancier … nu heeft oxxio me aangesloten op 28 aug 16. Dus loop ik die bonus mis kon het zo goed gebruiken vanwege de geboorte van me dochtertje. Ik ben geheid om naar een advocaat te stappen. Maar weet niet of dat zin heeft. Ben boos en zeer teleurgesteld. ..voor mij nooit meer oxxio

Als zij mij die bonus vergoeden. ..het is tenslotte hun fout

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 29 september 2016 om 10:17 geantwoord

Beste mevrouw,

Graag reageer ik op jouw klacht van 21 september 2016.

Ik begrijp dat je de bonus van de vorige leverancier in deze periode extra goed kan gebruiken. Balen dat je deze nu niet ontvangt, omdat het contract eerder is stopgezet. Om na te gaan hoe dit heeft kunnen gebeuren, ontvang ik graag wat aanvullende informatie van je. Heb je van ons een bevestiging ontvangen, waarin de ingangsdatum van 28 september wordt genoemd? Als dat het geval is, wil je deze dan per e-mail aan me toesturen? Je kan het e-mailadres online@oxxio.nl gebruiken en mijn naam in het onderwerp vermelden.

Hopelijk kan je me van de benodigde informatie voorzien.

Vriendelijke groet,
Marije
Oxxio Webcare

Heeft op 07 oktober 2016 om 19:12 geantwoord

Ik heb weer gebeld met oxxio en ze zouden me terug bellen. Het was destijds telefonisch met me afgesproken en daar zou die vrouw achteraan gaan. Jullie kunnen alles terug luisteren wat er is afgesproken
Mvg natasja

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Ossevoort