Klacht: Aansluiten duurt lang, aansluitkosten bijzonder hoog

op 01 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nadat er iets mis is gegaan met factuurbedragen en na een te late betaling (omdat ik van mening was dat het factuurbedrag niet klopte), werd ik afgesloten, ik ben inmiddels al 10 dagen bezig om mezelf weer aangesloten te krijgen, betaalbewijs insturen werkt voor geen meter, want het versnelt totaal het proces niet, op de internetsite is mijn factuur van juli niet eens zichtbaar.

Na de betaalbewijzen via FB messenger aan de tele2 afdeling te hebben doorgestuurd, kreeg ik te horen dat zij hier niets mee kunnen en dat het proces niet versneld kan worden, zit inmiddels bijna 2 weken zonder internet en kan niet bellen, het is te bedroevend voor woorden.

De kwaliteit van Tele2 is goed, maar bij de klantenservice hebben ze te weinig macht om iets aan het proces te versnellen, heel frustrerend.

Als ik weer aangesloten word en de aansluitkosten ingetrokken worden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ApvanPooij