Klacht: aanslagen die niet kloppen

op 31 juli 2017 over Waterschap de Dommel in de categorie Waterschappen

na de scheiding ben ik vertrokken uit de woning waar de aanslagen voor kwamen, mijn ex partner zou volgens de regels deze aanslagen moeten betalen, echter is waterschap de dommel dusdanig van de oude stempel dat automatisch de mannelijke persoon als eigenaar wordt aangewezen. zonder inkomsten en zonder mogelijkheden zaken aan te tonen, werd er net zo makkelijk een beslaglegging voorbereid, echter zonder daar mij eerst van op de hoogte te stellen. vervolgens ben ik gaan bellen, en waterschap de dommel lijkt het normaal te vinden een burger dusdanig de grond in te trappen en zo haar gelijk te krijgen, zaken bewijzen doet ze niet, verhogingen enz sturen daarentegen doet waterschap de dommel wel, tenminste ze zegt dat te doen, ze maakt de verhogingen wel en ligt wel de deurwaarder in, maar de burger mag het nakijken krijgen want die wordt niet op de hoogte gesteld. affijn, zonder inkomsten heb je recht op kwijtschelding, maar dat is schijnbaar alleen weggelegd voor mensen die niet van oorsprong nederlands zijn of mensen die de staat oplichten en een uitkering hebben en alsnog een dikke mercedes kunnen rijden. waterachap de dommel maakt er in hun administratie een bende van en maakt zich schuldig aan meten met verschillende maten.

kwijtschelding van de aanslagen welke er liggen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waterschap de Dommel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waterschap de Dommel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frankpeug