Klacht: Aanrekening bedrag van 257€ op mijn visa zonder mij hiervan op de hoogte te brengen

op 15 juli 2019 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Op 19.06.2019 heb ik een wagen bij Goldcar gehuurd (contrato 17084267)voor een periode van 10 dagen.
Bij mijn afrekening visa stel ik met verbazing vast dat er mij 257 € aangerekend wordt (Goldcar Alicante aerop , Esp).
Sinds 2016 ben ik klant bij Goldcar (huur bij Goldcar min 5jaar een huurwagen) en was tot voor 19.06.2019 over jullie tevreden en heb ik nog nooit voor verrassingen gestaan. Dit was niet het geval tijdens de laatste huurperiode.
Ik vindt het niet kunnen dat er mij zomaar iets aangerekend wordt waarvan ik geen weet heb en dit zonder enige melding van Goldcar. Ik vindt dit maar een kleine inspanning voor Goldcar. Waar is de klantvriendelijkheid ?
Ik vindt dan ook dat ik het recht heb om te weten waarover dit gaat.
Ik zou het appreciëren dat u mij het detail samen met de bewijzen zou sturen per e-mail van deze 257 €.
Gelieve mij dan ook DRINGEND het gevraagde te bezorgen.
e-mail : [email protected]

gewenste oplossing : tenminste detail bedrag bewijsstukken aanrekening 257 euro, zodat dit na mijn controle al of niet gerechtvaardigd is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Van Der Eecken