Klacht: aanrechtblad

op 02 juli 2012 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

een maand geleden kreeg ik mijn nieuwe keuken. Het aanrechtblad bleek verkeerd gemeten . Volgens de bouwtekening klopte alles. Na overleg met amanda Klantenservice van Piet Klerkx was het niet de verantwoordelijkheid van Piet Klerkx maar van de monteur. (makkelijk je probleem afschuiven) Nu, 2 juli 2012, 30 dagen later staan de werklui voor de deur 08.00 uur. Wat blijkt geen lift om het aanrechtblad naar boven te vervoeren. (2 hoog) Na anderhalf uur belt Amanda van klantenservice, Meneer we zijn de lift vergeten, we bellen later wel terug voor uitsluitsel. De werklui verdwijnen met aanrechtblad. Daar gaat de telefoon rond 11.00 uur. Met Amanda, ik heb een lift kunnen regelen maar de werklui van het aanrechtblad moeten U opnieuw inroosteren. Waaaaaat !!!!!! Ik bel u vanmiddag terug voor een nieuwe afspraak zegt Amanda. (Moet ik nu weer een vrije dag opnemen vanwege dat gestuntel van jullie? En de tegelzetter voor de tweede keer afbellen? Ja zegt ze en hangt op ) Het is bijna 16.00 uur en nog niet terug gebeld. Ik begin nu langzaam te koken vanwege de arrogante houding die PIET KLERKX naar zijn klant ventileert. Heb meer dan 10.000 euro besteedt maar er komt geen oplossing.

Dat er op afgesproken datum het aanrechtblad geplaatst zou worden. Dus vandaag op 2 juli 2012.

Alle klachten die gemeld zijn door mjmike