Klacht: aanmelden via postcode check,voor totaal pakket

op 16 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Via internet een postcodecheck gedaan voor bereikbaarheid,en daarna het totaal pakket besteld.
Nu na een week terug gebeld, dat de bestelling niet gedaan kan worden, omdat de aansluitkast +- 2700 meter weg staat.
Ik heb gevraagd zet dit even op papier of mail dit even, dat is dus niet mogelijk..(operator heet rhianne/rianne of zo).
Er word gezegd dit zetten we niet op papier ,want we hebben het nu gemeld. Dit ,en nu zeg ik het erg netjes, is niet volgens de kleine letters die jullie zelf hanteren.

Zelf ooit geprobeerd om een klacht in te dienen?

Borg dat de postcodecheck, dekkend is over alle pakketten,
en dat de operator die je terug belt, als het niet technisch
haalbaar is, niet zegt, we kunnen het niet leveren, en omdat wij nu bellen, zetten wij dit niet zwart op wit. Dit is niet
profesioneel, in deze moeilijke tijden.

R.de Man
Kalmoespad 35
1313HX Almere

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:47 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RobertMG