Klacht: Aanmaningskosten

op 14 juni 2016 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg net een nota in de bus van €107,42
Dus maar even gelijk gebeld ,en gevraagd naar de afdeling debiteuren ,maar mevrouw zocht t zelf wel even uit
Er is in januari afgesproken dat ik in het vervolg mijn nots,s via de mail zou krijgen
Echter krijg ik geen mails en ook geen post meer van ze
Ik loop werkelijk een maand achter ,oke die ga ik de 20 ste gelijk over maken
Maar nu komt t er zijn €70 aanmaningskosten bij gekomen
Omdat ik te laat betaal
Hoe jagen ze mensen nog dieoer in de schulden ,schandalig gewoon en als ik dan vraag naar decafdeling debiteuren ,krijg je die niet te spreken
Ik kan dit gewoon niet betalen ,van mijn uitkering

Nu is t mijn fout dat ik een maand achter loop ,die wil ik ook graag inhalen
Maar t is hun Fout dat ik geen mails of post krijg zodat ik eerder aan de bel kan trekken
Heb het trouwens al in maart aan gegeven dat ik geen mail ontvang van ze

Gewenste Oplossing:

Dat ze de aanmaningskosten kwijt schelden
In elk geval die 3x€15
Die €25 wil ik nog wel betalen
Als ik alles op moet hoesten heb ik de hele maand niks te eten
Maar ja boeit hun dat
Machtsbedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 juni 2016 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij ontvingen tweemaal dezelfde klacht. Wij hebben u inmiddels een oplossing geboden bij uw klacht met referentienummer 526255.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door yentl2010