Klacht: aanmanings-en aansluitkosten door kpn

op 11 juli 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na diverse telefoontjes met KPN is er na 4 maanden nog steeds mijn postadres en e-mailadres niet goed genoteerd waardoor mijn rekeningen niet op de goede plaats komen waardoor er niet betaald word waardoor het internet afgesloten word en daarna vrolijk aansluit/aanmaningskosten berekend worden.donderdag gebeld met KPN en toen is het e-mailadres veranderd(tenminste dat hoop ik)

Gewenste Oplossing:

de extra kosten worden niet berekend omdat de KPN het verkeerde adres steeds gebruikt na diverse telefoontjes met het goede adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht joostpeeren

4 jaren geleden - KPN doet niks,doen ze alleen als ze op de TV zijn

Alle klachten die gemeld zijn door joostpeeren