Klacht: aanmaningen sturen terwijl alles al betaald is

op 27 november 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij margriet staat er geen bedrag meer open en afterpay blijft sturen
terwijl dat niet nodig is

Gewenste Oplossing:

afterpay zelf naar ons bericht en het openstaand uit coulance overmaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 28 november 2016 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rijkers,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bericht op Klacht.nl. Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Om u goed te kunnen helpen kom ik graag met u in contact. Indien u uw klacht stuurt naar klachten@afterpay.nl kom ik of mijn collega binnen 48 uur bij u terug met een reactie.

Ik kijk uit naar uw bericht zodat wij uw specifieke klacht kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Dieuwke

Alle klachten die gemeld zijn door hertroijs