Klacht: Aanmaningen

Klaas_akkerman op 07 juli 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb ergens in december servies besteld in twee delen . In het eerste pakketje zat iets van stof laken tafelkleed of iets dergelijks iets wat ik niet had besteld. Gebeld met otto en er werd netjes een nieuwe order geplaatst. Het niet bestelde pakketje retour gestuurd. Ik heb dus 2x servies besteld en betaald. Nu hebben zij het retour pakketje niet ontvangen zeggen ze. Nu moet ik aantonen wat (artikelnummer, ) ik retour heb gestuurd. Het bonnetje van ptt heb ik niet meer. Nu staat er een rekening open van een serviesgoed. Wat ik heb betaald. Meerdere keren medewerkers aan de lijn gehad maar kom niets verder. Wordt nu hun fout mijn probleem? Ik bestel nooit meer bij Otto

Gewenste Oplossing:

Hun fout van verkeerde levering niet op mij verhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 07 juli 2020 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas_akkerman