Klacht: aanmaning (waarvoor)

op 05 oktober 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kreeg op 4 oktober s`a vonds een app waarin stond
een aanmaning zonder incassokosten binnen 2 dagen a,? 53,12 op
NL48RABO0300103999 te betalen ovv 80457642

kunt u mij vetellen waar dit over gaat?

Gewenste Oplossing:

als u mij laat weten wat dit is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 07 oktober 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Syncasso vindt het zeer belangrijk om helder en duidelijk te communiceren. In de onderhavige kwestie blijkt er ten onrechte contact te zijn gelegd met de melder. Een medewerker van Syncasso heeft de melder bericht wat de oorzaak van het vorenstaande is geweest, heeft excuses aangeboden en er voor gezorgd dat de melder niet weer een dergelijk bericht ontvangt.

Alle klachten die gemeld zijn door Riavtuil@telfort.nl