Klacht: Aanmaning van Klarna incassobureau voor een retourzending bij vidaXL

Esther Engels op 01 augustus 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een artikel verkeerd geleverd gekregen van vidaXL en vervolgens tijdig retour gedaan met bijbehorende correspondentie (met vidaXL en Klarna). Ik kreeg vervolgens alsnog een aanmaning van Klarna en hierop volgend incassokosten van bijbehorende incassobureau. VidaXL stuurt vervolgens enkel ‘standaard’ gegenereerde mails terug met excuses, maar na meermaals navraag gedaan te hebben (naar dee aanmaningskosten) geeft vidaXL aan deze extra kosten niet te dekken. Mijns inziens een zeer vreemde gang van zaken.

Het betreft bestelnummer: 31103053870

Niet gemakkelijk, de gang van zaken bij vidaXL is zeer betreurenswaardig.
Directe intrekking aanmaningskosten incassokosten veroorzaakt door (niet) handelen van vidaXL en afhandeling van deze kwestie is enigszins tevredenstellend.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Bedankt dat je de tijd en moeite genomen hebt om deze feedback te schrijven. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met verdere informatie. Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 02 september 2021 om 08:40 geantwoord

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Femke
vidaXL