Klacht: Aanmaning op door bank geweigerde onbekende incasso’s fuel card.

op 21 januari 2014 over Gulf in de categorie Tankstations

Naar aanleiding van 2 aanmaningen over hetzelfde bedrag die Gulf mij stuurde op 17 en 20 januari 2014 het volgende:
Reeds eerder stuurde gulf mij een aanmaning nadat een incasso-opdracht door de bank werd geweigerd. De bank weigert, omdat gulf gebruik maakt van een bij de bank niet bekend incasso-contract. De vorige aanmaning heb ik evenwel per omgaande aan gulf voldaan, met het verzoek haar administratie te controleren naar de rechtmatigheid van de incasso, omdat deze incasso een dag na een andere incasso is gedateerd, die op zich ook al 2 maal werd geïncasseerd op hetzelfde factuurnummer. 1 incasso heb ik terug moeten laten boeken. Ik heb sterk het vermoeden dat gulf mij leveringen in rekening brengt die niet aan mij zijn gedaan. Geen enkele reactie tot nu toe. Nu ook weer zal ik de aanmaning pro forma aan gulf voldoen, met weer met het klemmende verzoek, haar administratie in deze na te gaan.
Eén en ander spreidt een dusdanig chaotisch beeld van gulf’s administratie ten toon, dat ik mij genoodzaakt zie gulf mede te delen dat haar dienstverlening verder niet op prijs wordt gesteld.

Een reactie, verklaring, correctie en restitutie van teveel betaalde incasso's.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gulf

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gulf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huibberg