Klacht: Aanmaning NS

op 24 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb in het verleden een NS voordeeluren kaart gehad, elk jaar heb ik gepoogd, door middel van een email en brief, deze op te zeggen. dit gaat bij de NS niet goed, gezien dat er elk jaar weer het bedrag van de rekening werd afgeschreven, derhalve heb ik via de bank de machtiging ingetrokken, en weer een brief gestuurd naar de NS, dat laatste is schijnbaar weer niet goed gegaan, want wat schets mijn verbazing een brief van Syncasso, waar bij de som van 62,60 maar is verhoogd met 40 euro. Doe ff normaal!!!! Ik heb met netjes gehouden aan de voorwaarden, jammer NS weer een klant minder! en u Syncasso zorg eerst dat u de feiten rond hebt voor dat u gaan aanmanen, ziek!

Dat alles te niet is gedaan, nogmaals ik heb met netjes gehouden aan de voorwaarden!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:27 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 25 augustus jl. een bericht verstuurd naar betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier aan betrokkene hebben toegelicht. Tevens geven wij de gelegenheid aan betrokkene om ons stukken aan te bieden waaruit blijkt dat het abonnement is opgezegd, zodat wij dit aan onze cliënt kunnen voorleggen. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door collenstaart