Klacht: aanmaning factuur

op 11 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

ik heb enige tijd geleden een bestelling gedaan bij jullie het betreft een parasol en scheermesjes.er werden twee parasols geleverd terwijl ik er een had besteld. ik heb gelijk een daarvan aan de bezorger terug gegeven. dat vond hij geen probleem en dat zou goed komen.nu krijg ik voor de tweede keer een herinnering dat er nog een rekening openstaat van een parasol en een x scheermesjes.die scheermesjes ben ik nu achter gekomen, dat daar twee x een npakje bij mij is afgeleverd,waarvan ik dat niet wist. de gehele bestelling is dus dubbel geleverd.het tweede pakje scheermesjes moet ik dan dus nog wel betalen.dat is uiteraard geen enkel probleem.mijn vraag is, wat moet ik hiermee doen.?? gr. Hein Smit.

ik ben tevreden als de tweede parasol gecanceld word.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 19:57 geantwoord

Beste Hein Smit,

Wat vervelend dat de bestelling dubbel is geplaatst.

Toen uw pakket bij ons retour is gekomen, heeft mijn collega u per e-mail gecontacteerd. Hij had enkele vragen wat betreft uw retour zending, echter is hier geen reactie op gekomen.

Ik heb uw retour zending zojuist verwerkt. Het bedrag is gecrediteerd aan AfterPay en u zult hier geen herinnering meer van ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Roos
Team Webcare

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Koopjedeal.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hein smit