Klacht: Aanmaning en incasso

op 13 mei 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in december een broek besteld op mijn eigen account en een broek op mijn vaders account. Beide broeken zaten niet lekker. Ik heb beide broeken samen geretourneerd, maar wel een retourformulier. De andere retourformulier was ik kwijtgeraakt. Een paar weken later krijg ik een aanmaning omdat ik een broek volgens hen niet heb betaald. Ik weet zeker dat het pakketje dat ik terug heb gestuurd twee broeken bevatte. Afgelopen week krijg ik dus een incasso binnen, als ik deze niet betaal zal men een gerechtelijke procedure starten. Dit allemaal voor een broek die ik heb geretourneerd, echter niet met het juiste retourformulier. Beide broeken zijn op hetzelfde adres besteld, dus dit moet men wel terug kunnen zien in het systeem. En ik ga echt niet betalen voor een broek die ik dus niet meer heb.

Als ik gewoonweg niets hoeft te betalen voor een broek die ik heb geretourneerd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robertph