Klacht: Aanmaning door gerechtsdeurwaarder

op 05 augustus 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik ontvang van Credios Incasso het bericht dat een vordering van Fa-Med over is gegaan naar Credios i.v.m. ? Het zou gaan om een behandeling die ik inderdaad heb ondergaan bij Tandarts J.C.M. Russel. Echter hiervan heb ik
geen factuur ontvangen en ook geen aanmaning. Alleen heb ik thans van Credios Incasso de sommatie d.d. 25/7 j.l. ontvangen om vor 4/8 de betaling te voldoen. Hierin staat niet vermeld wanneer de factuur naar mij is verzonden en/of er ook een aanmaning is verzonden. Eigenlijk staat er niets in de brief. Het is bekend dat ik per november 2015 ben verhuisd naar een nieuw adres. De vordering van Credios is wel bij het juiste adres aangekomen, wellicht de facturen niet. Ik ben zeer ontevreden over de handelswijze van Fa-med en Credios. Credios komt aan mij over als

Wanner de rente en incassokosten totaal € 40,13 aan mij zijn terugbetaald.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 29 augustus 2016 om 11:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nukkio@hotmail.com