Klacht: aanmaning/ dagvaarding via sms

op 24 april 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aanmaningen en zelfs dagvaarding via sms versturen, nauwelijks in contact te komen met dit bedrijf. Uiteindelijk ben ik via de chat van de site er achter gekomen waar dit over gaat. Op mail wordt niet gereageerd, het formulier op de site wordt niet op gereageerd, telefonisch niet bereikbaar, echt waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Excuses voor de slechte communicatie en een betalingsregeling zou op zijn plek zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 24 april 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

In bovenstaande kwestie is vanmorgen via de chatsessie van Syncasso uitgebreid contact geweest met betrokkene. Bij deze willen wij betrokkene onze verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat de communicatie niet als goed is ervaren. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachtenbehandeling Syncasso.

Alle klachten die gemeld zijn door Renaatje84