Klacht: Aanmaning

RichardB78 op 17 september 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Media augustus heb ik een aanmaning gekregen van Nespresso ivm een openstaande factuur van € 9. Sindsdien heb ik meerdere malen telefonisch, via Facebook Messenger en Email contact gehad met Nespresso en heb ik zelfs via Messenger en Email bewijslast aangeleverd dat dit wel betaald is. IEdere keer wordt gezegd dat het opgelost is en dat het in hun systemen is genoteerd. Maar vandaag kreeg ik zelfs een brief van Nespresso, dat ik 15 dagen de tijd had om te betalen en anders zouden ze de wettelijke incassokosten van € 40 excl. BTW en rente in rekening brengen.

Ik vind dit echt schandalig. Ik ben al 14 jaar klant en heb nog nooit een factuur niet betaald. Om nu iedere keer benaderd te worden vind ik echt kwalijke zaak. Dit is echt een waardeloze service die je niet van een exclusiever merk verwacht.

Ook vandaag is wederom toegezegd dit op te lossen, maar ik ben dusdanig geirriteerd dat ik er een klacht over indien. Want behalve excuses, heb ik hier niks aan.

Dat ik niet meer benaderd over deze openstaande betaling.
En eigenlijk verwacht je na zoveel geprutst wel een vorm van compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardB78