Klacht: Aanmaning

op 23 september 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juli 2017 heb ik me ingeschreven bij Huurexpert en 20 euro betaald. Vervolgens werd 8 augustus 2017 weer 20 euro afgeschreven van mijn rekening. Aangezien Huurexpert totaal niet aan mijn verwachtingen voldeed en op 6 september 2017 nogmaals 20 euro werd afgeschreven, heb ik dit bedrag gestorneerd. Sindsdien krijg ik aanmaningen van ze. 6 september 2017 heb ik mijn account verwijderd. Vind ze verschrikkelijk, doen niets, zijn onbereikbaar maar kunnen wel van je rekening incasseren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben van mening dat ik ze niets verschuldigd ben. Ik heb mijn account opgeheven en waarom moet ik de voor periode daarna betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sunny2017