Klacht: Aankoopbescherming werkt niet

Danny DAF op 07 september 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 22 juli een bestelling gedaan op een buitenlandse website www.vereshediye.com omdat ik er vanuit ging dat kopers beschermd zijn bij paypal heb ik geen verder onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid. Nadat ik betaald heb is er geen enkele reactie gekomen van de verkoper. Ook niet nadat ik gemaild heb. Heb toen in het actiecentrum een klacht ingediend. Na lang wachten kwam vandaag de reactie. Ze zeiden dat de verkoper bewijs heeft geleverd dat de zending afgeleverd is. Dat is zeker weten niet gebeurd. Maar voor hun is de zaak nu afgedaan. Vind het echt zeer kwalijk dat fraudeurs op deze manier zo geholpen worden. De betreffende website is nu overigens wel uit de lucht.

Dat het betaalde bedrag bij de zogenaamde verkoper wordt teruggehaald. Mijn part geven ze het aan een goed doel maar het gaan me om het principe dat die fraudeurs er geen profijt van mogen hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny DAF