Klacht: Aankoopbedrag nogsteeds niet retour

op 05 oktober 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 13 september een jas gekocht bij zalando, deze door een fout tussen leverancier en zalando niet geleverd kunnen krijgen. Mijn geld is wel bij de leverancier. Nu op 5oktober moet ik nog steeds wachten tot mijn geld van leverancier naar zalando is overgemaakt zodat zalando over kan gaan tot terugbetaling van mij als consument. Net wederom voor de 4e maal contact gehad met zalando deze kunnen geen antwoorden geven en vertellen mij wederom rustig af te wachten op MIJN EIGEN geld. Deze personen meermaals verteld dat ik geen zaken heb gedaan met leverancier maar met zalando en dat ze mijn geld terug moeten geven.

Zodra ik mijn geld terug heb. Het kan niet zo zijn dat als ik bij zalando bestel en het gaat bij hun niet goed, dat ik moet wachten tot mijn geld terug is van leverancier. Ik ben van mening dat zij mij zo spoedig mogelijk mijn geld hadden/hebben moeten teruggeven en zelf in conclaaf met leverancier moeten gaan.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco83