Klacht: Aankoopbedrag niet volledig vergoed bij retournering + bedrag nog niet teruggestort

op 26 februari 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 20 november 2016 heb ik via de website drie paar kinderschoenen met neon strips gekocht t.w.v. EUR 140,53. De website gaf de indruk dat het een Nederlands bedrijf betrof, maar de betaalpagina bleek in het Chinees te zijn. Dit vond ik enigszins misleidend. Op 22 november ontving ik het bericht dat de transactie was geslaagd.

In de eerste week van december ontving ik een pakket met één paar schoenen (in plaats van drie) en compleet verkeerd model (volwassenen, met neon). Direct daarna heb ik een klacht ingediend bij Light in the Box, en op hun instructie de schoenen terug gestuurd (14 december) naar hun depot in Polen inclusief de gevraagde documenten en foto’s. Nu al met een total gespendeerd van 200,00 EUR.

Na ontvangst bij Light in the Box op 20 december, meldde een dame (genaamd Vanessa) niet het volledige bedrag wilde terugstorten omdat het product niet beschadigd zou zijn. In plaats hiervan zou ik nog maar EUR 126,19 retour ontvangen. Tot heden wacht ik nog steeds op ontvangst van het aankoopbedrag.

De schoenen waren bedoeld voor de kinderen van mijn vriendinnen en mijn zoon, iets waar ik een lange tijd voor heb gespaard. Nu ben ik het in één klap kwijt door een verkeerde website te vertrouwen!

1. Volledige vergoeding van het aankoopbedrag ad EUR 200,00

2. Daadwerkelijk ontvangst op mijn bankrekening.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 februari 2017 om 10:09 geantwoord

Heeft op 27 februari 2017 om 09:37 geantwoord

Beste klacht. nl;
Ik wilde al een mail naar jullie sturen met de rest van het informatie, maar ik vind nergens een e-mail address om met jullie te communiceren dus, ik antwoord naar noreply@klacht.nl
In het PDF file vinden jullie alle bestelnummers en alle communicatie met Light in the box.
Ik hoop dat jullie met deze informatie verder kunnen. Want het is NIET opgelost.

Bedankt.
Mireia

Reactie van de melder van de klacht MSM

2 maanden geleden - Beste Klacht.nl; Ik heb erg nodig een e-mailadres om jullie het nodig informatie te sturen. Dank je wel. Met vriendelijke groet; Mireia

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - Als u ons geen bestelnummer wilt geven, dan kunnen wij u ook niet helpen. en een pdf is nergens te vinden. En noreply betekent: niet gebruiken voor antwoorden. mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door MSM