Klacht: Aankoop tramkaarten

op 05 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag wilde ik een tramkaart kopen in Kruidvat Hoboken.
De winkelbediende opende haar kassa en zegde dat ze uitverkocht was. Er was nog een kassa en ik vroeg of er daar geen meer waren. Negatief.
In de winkel zie ik de verantwoordelijke en stel hem dezelfde vraag. Hij zegt dat er zeker kaarten zijn. Hij gaat naar de 2e kassa en haalt er kaarten uit.
Ik wil betalen met een Eco cheque, maar dit zou niet gaan, hoewel ik in het verleden in dezelfde winkel wel met Eco cheques kon betalen.

De verantwoordelijke ontkent dit. Wat en hoe?

Gewenste Oplossing:

Als er eerlijk wordt gereageerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VanHauwaert