Klacht: Aankoop tickets

op 30 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste,
ik had op maandag 27/06 2tickets voor kwartfinale EK Wales-Belgie,aangekocht,en hiervoor serieus wat geld betaald.Deze gingen zogezegd op woensdag 29/06 afgeleverd worden,maar tot op heden helaas niks ontvangen.Reeds 2maal een mail verstuurd op hun contactadres om enige uitleg te vragen,maar spijtig genoeg geen enkele respons gekregen.Hierbij kom ik tot conclusie dat zij hun klanten in de wind laten staan,en hierbij zou ik dan ook mijn mooi verdiend geld willen terug eisen.Ben zeer ontgoocheld en teleurgesteld in dit bedrijf.Dit is geen manier van zakens doen,als je je beloftes(verkoop-aankoop)niet kunt nakomen en vooral niet kunt uitvoeren.En vooral dat ze nog het lef hebben om zoveel geld bij te vragen voor servicekosten en zogezegde veilige ticketlevering!!Die spijtig genoeg zeer ondermaats is voor mij,noch service noch levering.

Eigenlijk niet,omdat je je toespitst op een bepaalde aankoop,en hiervan een verwachting hebt.Maar graag enige tevredenheid als ik al mijn betaald geld terug zie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blaerewere