Klacht: aankoop kruidvat winkel Oostduinkerke

op 28 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte,

vorige week zondag heb ik een zak van kersenbonbons kruidvat merk aangekocht in uw filiaal in Oostduinkerke.
Bij het openen van de individuele verpakkingen kwamen we tot de vaststelling dat deze chocolade bonbons volledig verkleurd (bleek,geen verse chocolade) waren en er helemaal niet meer smakelijk uitzagen.
Toen heb ik de verpakking bekeken, en tot mijn grote verbazing was er een dubbele prijs aanwezig! (overplakt) De oude prijs was 2.99 euro en wij hebben 3.49 euro betaald.
Ik heb foto’s gemaakt van de verpakkingen, de bonbons en van de prijsverandering.
Eerlijk gezegd is 3.49euro al een mooi bedrag voor zo’n verpakking. Dan vind ik ook dat de bonbons tenminste vers moeten zijn! We hebben ze allemaal moeten wegsmijten! Ook de verandering van de prijs was zeker ontgoochelend!

Ik hoop dat u deze klacht wel ernstig neemt en u een oplossing biedt!

Alvast bedankt,
Ilse Wauters

Ik wou meerdere foto’s toevoegen maar dit is niet mogelijk!

Dat dit algemeen gemeld wordt en dat er een compensatie wordt gegeven voor de aangekochte artikelen! (allemaal in de vuilbak moeten smijten)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsewauters